Aktualizacja Regulaminu konkursów na Facebook

Facebook

W najnowszym, zaktualizowanym regulaminie Facebooka znajdziemy nowy zapis odnośnie wykorzystywania znajomości uczestników naszych konkursów: E.    Promocje1. W przypadku korzystania z serwisu Facebook do przekazywania informacji na temat promocji lub do przeprowadzania promocji (np. konkursów lub loterii) organizator odpowiada za zgodną z prawem obsługę tej promocji, w tym za:a.   oficjalny regulamin;b.   warunki oferty i wymagania wstępne (np. ograniczenia dotyczące wieku i miejsca zamieszkania);c.   zgodność z przepisami i warunkami dotyczącymi nagród oferowanych w ramach promocji (np. zarejestrowanie promocji i uzyskanie wszelkich obowiązkowych zezwoleń).2. Promocje na Facebooku muszą zawierać następujące zapisy:a.   pełne zwolnienie serwisu Facebook z odpowiedzialności przez każdego uczestnika;b.   informację, że promocja nie jest w żaden sposób sponsorowana, popierana ani przeprowadzana przez serwis Facebook ani z nim związana.3. Promocje można przeprowadzać na stronach lub w aplikacjach na Facebooku. Do przeprowadzania promocji nie można wykorzystywać prywatnych osi czasu ani połączeń ze znajomymi (np. niedozwolone jest stosowanie rozwiązań typu „udostępnij na swojej osi czasu, aby wziąć udział w promocji”, „udostępnij na osi czasu znajomego, aby uzyskać dodatkowe udziały w promocji” czy „oznacz znajomych w tym poście, aby wziąć udział w promocji”).4. Facebook nie pomaga w przeprowadzaniu promocji. Administrator promocji korzysta z serwisu Facebook do administrowania promocją na własną odpowiedzialność.

UWAGA! Pamiętaj, że wraz z nowym regulaminem Facebooka NIE MOŻESZ wykorzystywać znajomych uczestników konkursu. Nie proś o udostępnianie, tagowanie (ani na zdjęciach, ani w postach, ani w komentarzach), ani zapraszanie do wydarzenia (w ramach konkursu).

źródło: czaplicka.eu

Udostępnij

Zapisz się do naszego Newslettera

Wypełniając formularz wyrażasz zgodę na kontakt. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz tutaj: Polityka prywatności, przetwarzania danych osobowych i plików cookies.

Może Cię również zainteresować

Częstochowa

SEO: doskonalenie treści na stronie

Treści na twojej stronie powinny spełniać oczekiwania osoby wyszukującej. Jeśli nie będą nieść za sobą merytorycznego przekazu, twoja strona będzie nieatrakcyjna dla wyszukiwarek. Bez względu

Częstochowa

Różnica między Landing Page a One Page

Landing page i one page – co to jest i czym się charakteryzują. Landing Page i One Page to dwa różne typy witryn internetowych, których

Częstochowa

Nie ma SEO bez fraz kluczowych

Przed nami kolejne zagadnienie dotyczące optymalizacji stron internetowych. Tym razem pochylimy się nad pojęciem fraz kluczowych. To fundament strategii SEO. Odpowiednie frazy, słowa kluczowe, a

small_c_popup

Porozmawiajmy

Chcesz, abyśmy się odezwali i przedstawili ofertę współpracy?